Daisypath Anniversary tickers

4 August 2011

SEGMEN : SAYA NAK!

Hari ni aku mencari blog yang ada buat segmen..
Then, terjumpa blog ADAMAINA neh....
.
Katanye hanya 10 penulisan cemerlang je yang hajatnya akan dipenuhi..Masa SPM dulu aku dapat A1 subjek bahasa melayu..agak-agak boleh terpilih tak antara 10 penulisan cemerlang?ngahahahaha...^_^ nada gedik di situ...
.
Nak tau ape ADAMAINA nak bagi???Mereka nak bagi :-
.
.
1.Header  2.Banner  3.Poster  4.Kad Raya  5.Doodle
.
.
So,aku nak ape yerk!Nak Doodle la..
Dear, ai nak doodle yang comey tau!!  

Ada sapa-sapa yang nak join jugak??? Click HERE okei???

8 comments:

  1. Assalamualaikum.

    Hi, Thanks ya join semgen :P

    nak doodles ya? pheww ~ :P

    ReplyDelete
  2. adamaina : yerloh...nak doodle comey tau!!! :) saya maafkan tryping error anda ;p

    ReplyDelete
  3. tahniah.. bertuah dalam segmen adamainaa http://www2.adamainaa.com/2011/08/keputusan-segmen-saya-nak.html

    ReplyDelete
  4. shuhada :sape menang eh?ari ni blog adamainaa da kene block lak kat opis aii ni ha...tak blh tgk result.. T___T

    ReplyDelete
  5. tuan blog ni menang.. ish ish..

    kena block? hahaha bahaya tu.. :D

    ReplyDelete
  6. ye ke..??saye menang?wah...1st time ni...eksaited!hehe...tp sayangnye,tak blh bukak blog adamainaa da...sob3....T__T

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page