Pink Diamond

24 August 2011

POPIA BASAH YANG GLEMER..

Di saat perut aku tengah menggelegak sekarang ni....aku  nak bagitau...
semalam dengan gagahnye aku beratur panjang untuk membeli popia basah yang glemer..
tak percaye aku beratur panjang??
Hari tu aku dah cite kat sini...korang tengok la sendiri..
.
.
So,semalam pun aku dah tergolong dalam ramai-ramai umat manusia beratur panjang kat situ..

Popia basah dalam proses lagi neh..

Ha..amik kau!!! ni rege nye ye...tapi,tak payah riso la..1pcs tu boleh kerat 2..memang besar..
Popia pakcik ni dah siap masuk paper tau...sebab tu la glemer sangat popia ni..

Ni pulak popia goreng..memang banyak la stok dorang untuk jual hari tu je..popia basah kat belakang sikit..tuuuu....

Hah..ni la popis basah yang aku dapat hasil dari beratur panjang berjela tu...
sedap...beli 3pcs je...kat gambar tu aku dah siap potong-potong nak makn dengan hosmet...
.
.
terliur???
.
.
Gi la kat bazaar Desa Pandan...lalala..~

p/s : actually dah 3x beratur untuk popia ni...hehe..korang berbuka makan kuih ape?


3 comments:

  1. cik may. kite kan suke gile kat popia basah tawwww urmmmm sedap T_T

    ReplyDelete
  2. popia basah yg ni memang sedap gile...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page