19 August 2011

AKU MASUK PAPER LAGI!!!

wihuuu...glemer la aku lepas ni..muka masuk paper...hikhik...--> ketawe gedik..
Nak tau macamane boleh terjebak??
Mula-mula jalan kat bazaar je...
Pastu nampak macam ada orang bagi bubur lambuk free..


Nak menyibuk jugak la...hikhikhik..--> ketawa gedik lagi..
Masa aku menyelit tu, terdetik kat hati."takde kameremen ke?selalu YB ni suka bergambar bila BERAMAL kan.."
eh,ada kamere rupanye..dan muka aku terselit jugak..
alamak!!malu aku....kalau gambar aku yang terpilih untuk masuk paper?? --> penuh nada perasan..^^

p/s : bubur tu sedap jugak..aku makan sikit je..tapi budak-budak umah tak makan..pasni malas la bawak dah..eh,kalau rajin carik la paper cina kot-kot muka aku masuk jugak..hahahaha....toink!

4 comments:

  1. haha cik may oi. da nak jadi retis nampaknye :D

    ReplyDelete
  2. wihihihiii....glem sgt tuh smp muke depan terus jadi retis..^^

    ReplyDelete
  3. wihihihiii....glem sgt tuh smp muke depan terus jadi retis..^^

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page