15 March 2012

:: SPONTAN KAMES ::

 
**ENTRY COPY PASTE**
Lelaki & Perempuan ♥

Perempuan : "Aku selalu dipeluk Lelaki lain".

Lelaki : "Dan aku adalah Lelaki yang akan memelukmu dengan kasih sayang".

Perempuan : "You are not my FIRST kiss".
Lelaki : "And You are my First Kiss".

Perempuan : "Ramai Lelaki pernah menyentuh tubuhku".
Lelaki itu dengan sabarnya mengatakan: "Yang ingin aku sentuh adalah hatimu".

Perempuan : "Pernah ada Lelaki yang menganggapku sebagai pelacur".
Lelaki itu menatapnya : "Dan aku menganggapmu begitu baik, suci tak dinodai".

Perempuan itu menangis sambil tersenyum dan berkata: "Aku tak sesuai untuk dicintai oleh Mu !! Aku tak cantik !!".

Lelaki itu menatap matanya dalam², memeluknya, sambil tersenyum dan
berkata: "Aku bukan Lelaki yang mencintai kecantikkan mu, tapi yang aku cintai adalah hatimu, sepenuhnya kerana Allah..''

11 comments:

  1. untungnya dpt laki gini...huhhuuh

    wey bunga ko sbnrnya brpa? 5 ke 2? confuse aku.. kalo 2 siap dh

    ReplyDelete
  2. woowww..
    kalau betul-betul, boleh caaiirrr...

    ReplyDelete
  3. dah letak,, tak menyabau tol,, hahaha,, cepat la kawin,, nak jadi pengapit boleh,, haha

    ReplyDelete
  4. sweetnya .. :) hihihi ..
    bertuah pompuan tu .

    ReplyDelete
  5. ada ke kelai mcm tu yang sanggup terima segalanya kekurangan diri perempuan tu??

    ReplyDelete
  6. switt nyee lelaki tu ! nk jugak dpt lelaki cam tu.. hehe :)

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum May...wah mmg spontankan nice...:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page