14 March 2012

:: JAWATAN KOSONG UNTUK DI ISI SEGERA ::

 
Position : Pengapit Perempuan (tapi kalau ada pasangan boleh jadi pengapit laki)
Berstatus : Bujang
Tinggi : lebih kurang 157cm~160cm (senang nak pegang payung untuk aku)

Makan percume bersama pengantin di meja makan beradab..
Mesti mesra... =)
 

p/s : pengapit yang sebelum ni dibekukan cuti untuk April..so, sape-sape yang berkelayakan boleh hantar permohonan dengan letak komen kat bawah ni..hehe...sekian, terima kasih..

susah betul cari pengapit sekarang sebab majoriti kengkawan dah kawen dan ade baby kecik..hadui...


9 comments:

  1. kazen2 tak ada ke cik may? kalau ada yg sesuai boleh sijadikan pengapit :)

    ReplyDelete
  2. Kalau pengapit lelaki ada kosong tak ....
    Razifredz TAG sini utk KBM

    ReplyDelete
  3. siap iklan jawatan kosong lagik...hakhakhak!!!

    ReplyDelete
  4. alahai, mamadiana kata teringing gak sanding lg, tak menepati kritiria plak hilang seri nanti...

    ReplyDelete
  5. ahahaha...mcm nie pOn ader ek..
    ahahaha... aper perasaan anda???eheh

    ReplyDelete
  6. ke pahang nu, xleh le nk checkin awal....doakan semoga majlis korang suksess. @mmdiana guna pcl nye ID.

    ReplyDelete
  7. amboi..siap ada iklan lagi..hihi

    ReplyDelete
  8. cik may jannah jauh lah nak jadi pengapit kamu. hehee. susah jugak kan kalau tak ada pengapit. huhu

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page