Daisypath Anniversary tickers

5 March 2012

:: ORCHID HAND BOUQUET ::

 

Malam tadi aku hantar mesej reminder kat Mak Andam aku untuk remind die aku nak bunga tangan yang meleret ke bawah..ops..bukan la meleret-leret macam gaun pengantin tu..macam ne nak explen yer?yang berjuraian...haa..aku tak nak bunge rose..tah kenape..tibe-tibe aku mengade-ngade je.. =)

So, malam tadi die mesej aku, bunga tangan berjurai macam mizz nina nak tak?so,hari ni aku google la jap sebelum reply mesej Mak Andam aku..yang ini kah?


Then aku pun merajinkan diri untuk menggoogle pasal irchid orched hand bouquet ni..hasilnye..jeng jeng jeng..
 

 

Ni la hasil dari pencarian aku kat google tadi..phew...nak bagi entry ni kat Deqwan asap..hehe...Deqwan tengok ek..ekcelli kalau Deqwan dapat buat macam pic no.2 dan 3 tu okei jugak kan. hehehe.. =)

3 comments:

  1. macam mizz nina tu tak cantikla..macam kaku bunga nya..kalau yang bunga no 2 tu akak suka..
    buat warna lembut2 sikit..kan??

    ReplyDelete
  2. kan..saye pun setuju dgn akk..;)

    ReplyDelete
  3. waaa...dah x sabar2 nampak ni..hehe...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page