2 March 2012

:: TANDA ARAH ON PROGRESS ::

 

Seminggu aku tak masuk opis..tak bukak emel...hari ni tengok ada emel dari incek tunang...
Dengan lemah longlai nye..bukak le...eh.ops...oh...ni la kerja beliau sepanjang aku outstation ke Melaka n cuti jaga mak aku ari tu..



Tinggal nak print je..tapi aku rasa telah diperkotak-katikkan oleh beliau bile meletakkan gambar kartun laki gemok dan kartun pompuan kurus!ini adalah satu penganiayaan kepada diri aku!!

p/s : boleh tak aku delete je kartun yang tak macam aku langsung tu?hahaha...pastu rase macam...betul ke aku nak kawen ni???macam tak percaya je...lala...~

7 comments:

  1. cumil jer.....nak kawen dah ek>

    ReplyDelete
  2. selamat pengantin baru in advance...=)

    ReplyDelete
  3. tahniah...moga majlis selamat nanti ^_^

    ReplyDelete
  4. eh mata pmpn tu sepet...sama la mcm ko hahaha

    ReplyDelete
  5. sy punya dulu, simple jer..letak nama dan tarikh je, cantik lak tgk CM punya nie

    ReplyDelete
  6. ala cik may.. wan tu berangan nak gemuk.. tapi x berjaya.. hehehe :-)

    ReplyDelete
  7. wah dah nak kawen... Selamat pengantin baru in advance :)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page