Daisypath Anniversary tickers

8 March 2012

:: BAJU APE NAK PAKAI NI?IDEA PLZZ.. ::

Gud morning kawan-kawanku semua.... hari ni awal-awal lagi dah agak pening pikir baju ape yang nak dipakai untuk attend resepsi BFF aku pada 25hb Mac 2012 ni..
 
Kenal tak Lyn Khardanie?mesti tak kenal kan..Tapi husband die aku yakin mesti ramai yang kenal..hehehe..kalau nak kenal hubby die tengok kat SINI dan di SINI..

Ha..tengok dah?kenal kan..kenal kan...dah lama aku tunggu ni..sebab should be die buat resepsi ni bulan Disember hari tu..tapi sebab wedding planner die hampeh..die cancel kan je...

Now,im just thinking..ape yang nak dipakai..hoho..sebab aku ni seorang yang simple dan baju-baju aku semuanye simple-simple belaka..hm...ni la baru nak gi resepsi jemputan 'artis'...hihihi....

p/s:ajak tunang aku g jugak..sebab 1 kad untuk 2 orang jemputan sahaja..jawapan die?harusla tak nak..ajak gi tempat-tempat gini je tak nak..nyampah...

12 comments:

  1. Wah..wah..wah..
    ako pun x tau nak pakai baju ape ni??
    pls suggest =)

    ReplyDelete
  2. kenal.. kenal , danny .. hihihi . selamat pengantin baru utk Along & Danny =)

    ReplyDelete
  3. WAH..artis weds ni..

    haruslah mencari lace dress...;)

    ReplyDelete
  4. cik may cuba pakai kebaya musti cun
    http://1.bp.blogspot.com/_P98ZZHX1n9Q/TANrhy2gjlI/AAAAAAAAA08/hy3GoER0138/s400/DSC02363.jpg

    ReplyDelete
  5. Cik May cakap kat En Tunang tu, seeloknya pergi majlis orang, nanti orang datang bertandang majlis awak pula...kan?
    entry khas untuk bakal pengantin

    ReplyDelete
  6. aku xdijemput ke? haha!

    *tak tau la ape mslh link tu..nnti aku cek

    ReplyDelete
  7. jgn lupa update tau, ala pujuk2 la encik tunang tu..mesti dia nak ikut hehe...

    ReplyDelete
  8. ehh .. hihihi xpe lah .. br tahu dia kawen .. =)

    ReplyDelete
  9. paikalah busana yang kena pada tema resepsinya! pun okay klo pakai baju ala2 english costumes like stated above. :) btw congratulations to they both. you're so very lucky to be invited by them. :)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page