Daisypath Anniversary tickers

20 March 2012

:: D.I.Y PAPER BEG KAWEN ::

Semalam aku cuti.. setelkan hal-hal yang patut..so, cuti-cuti duduk umah aku dihujani dengan DIY paper beg kawen..sakan aku mengerjakan paper beg aku yang sedondon dengan kad jemputan..mujur lah ada anak buah yang besar panjang dan adik bongsu bujang yang membantu meringankan beban aku...
bersedia dengan kelengkapan asas nak buat beg

same tak dengan kad jemputan aku?hihi.

adik aku tolong lipat je..anak buah tolong gam bahagian tepi.

laju betul dorang ni gam bahagian tepi paper beg

part gam bontot paper beg, aku buat...
Part bontot paper beg tu aku buat sendiri sebab aku takut budak-budak ni gam..nanti nak isi barang je terus bocor beg tu..kan 2x kerja pulak la nanti..

Aku memang dihujani dengan paper beg la sepanjang cuti ari tu..tido dengan paper beg..hoho..

yang dah siap gam susun kat tepi dinding..berusaha gigih..tapi tak sempat jugak habiskan sume sebab aku pun bizi jugak ke sane ke sini uruskan form nikah aku tuh..dapat buat dalam separuh je kot dari jumlah paper beg...jadi aku amanahkan adik aku untuk pastikan semuanya siap...

p/s: nak tempah paper beg dengan kad kawen or OP?boleh la tengok kat Dalina World, RajaSehari2u atau Usophoto.com..mereka semua yang uruskan paper beg,kad jemputan,OP wedding di bahagian aku dan incek tunang nanti..

19 comments:

  1. salam kenalan,
    tgh survey paper bag jugak nie.tq for sharing =)

    ReplyDelete
  2. salam kenalan,
    tgh survey paper bag jugak nie.tq for sharing =)

    ReplyDelete
  3. chayuk!!!!chayuk!!!!dugaan....

    ReplyDelete
  4. jimat eh kalo diy paper bag ni?

    ReplyDelete
  5. sempat jgk DIY eh paperbeg tuh?? hehe.

    busy nyer akak nk kawinn.

    ReplyDelete
  6. wauu bagusnya buat sendiri... lagi cantik dan puas hati

    ReplyDelete
  7. Best gqk buat sendiri brg2 kawen ni kan? Lagi terasa keseronokannya...

    ReplyDelete
  8. Wahh~ beg n kad jemputan match laa. hee ^^ Cumil !
    Errr.. rajinnya adek n anak2 buah Cik May :))

    Btw, ok Cik May ! Nanti dtg la bersegmen kat blog Cik Fiza. hee :DD

    ReplyDelete
  9. uits..paper bag DIY..

    rajinnye dia..=)

    ReplyDelete
  10. creative sungguh cik may nie...
    by the way, tahniah ye...
    Kalau sekitar KL tu, kalau sudi, jemput la...
    hik hik hik
    tak malu sungguh
    Entry buat PITAM

    ReplyDelete
  11. waaa..cantiknya.hang pandai buat kad jemputan.....?? boleh ajar.....

    ReplyDelete
  12. Bz ngan preparation nak kawin yer. Rajinya D.I.Y.

    ReplyDelete
  13. dear, x bg kad kt kiter pun :(

    camne nk dtg ni? excited giler bila org jemput g kenduri, hihihi

    ReplyDelete
  14. sy pun tgh cr paper beg yg sesuai..thx! :)

    ReplyDelete
  15. wah dah dekat ke tarikh bahagia tu.. semoga semuanya berjalan ngn lancar ye.. sempat lagi diy ye..

    ReplyDelete
  16. mak ai...rjinnyer la...menjadi inspirasi ni....cntik kot..sedondon...

    http://sunflowergo2.blogspot.com/

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page