Daisypath Anniversary tickers

1 March 2012

Ops!kantoi dgn peminat aii..

Ngahaha..entry poyo lagik!

Lepas jemput aku kat opis tadi,incek tunang bwak g minum kat Kg.Baru..tibe-tibe kantoi daaa..nampak budak opis aku tgh minum kat kedai yg same aku nak g..dlm grup budak opis aku tu ada la secret admirer aiii..hikhikhik..sekarang x secret da la sebab aku da tau..kakaka....

Pastu aku bagi hint kat incek tunang..secret admirer aku pakai baju kaler tu..muke mcm ni..haha..~

Sekian..~ nak sambung minum..

3 comments:

  1. ii tak pernah lagi jumpa secret admirer i.. teringin nak jumpa..

    -madammondoq-

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...tunang U sporting ?

    ReplyDelete
  3. wah ade secret admirer.. hehehehe :-)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page