Daisypath Anniversary tickers

17 March 2012

:: BARU ADA LIFE INSURANS?? ::

 
Minggu lepas (ari ape tah) aku dapat panggilan telefon dari sorang akak ni...
 
Akak tu : Hello ni Mayzura ye?
Aku : aah..sapa ni ye?
Akak tu : Ni Kak Leen dari Prudential...
Aku..Oo...prudential..macamane tau nama saya ni?
Akak tu : Azmi yang bagitau akak..
 
Ciss..angkara opismet aku rupenye!!Tapi, aku tak de la terus cakap aku ni bizi dengan kerja macam alasan-alasan yang selalu aku kemukakan bile ramai orang bank kol aku nak promot insurans itu la, insurans ini la...
 
Aku pun terus ON buat appoiment dengan Kak Leen ni.Sebab at the same time, aku memang ade berniat nak buat insurans prudential ni dari hari tu lagi..Umur dah nak masuk 26 tahun baru lah nak sedar diri nak amik insurans untuk diri sendiri..selama ni kurang kesedaran lagi kot...
Akak tu datang opis then kitorang lepak kat miting room jap..kalau nak tau, die jugak dulu budak opis aku..so, rase more secure la bile ade connection macam tu..senang sikit nak berurusan..

p/s: korang? ada insurans dah untuk diri sendiri?kalau belum baek amik insurans cepat-cepat..mana la tu tibe-tibe ada penyakit kritikal datang tibe-tibe...kan...

4 comments:

  1. insuran ? haha..
    ryn pown ta taw pape :)
    arap parents laa...

    ReplyDelete
  2. cik may,,, banner tu cm bleh buat kat bannermaker dulu,,, tapi yang simple jela kat situ,, then,, CM amik je kod yang iklan churp2 tu,,, letak link and gambar banner tu,, done,,, sorry muja takleh letak kod kat sini,, not allowed la pulak,, :(

    ReplyDelete
  3. tunang kte pun amek prudential dgn abg ipar dier;)
    kte cdg nak amek pas setel kawen ni..haha
    kedekut:P

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page