Daisypath Anniversary tickers

15 March 2012

:: MASA PAKAI BRACES DAN SELEPAS BUKAK BRACES ::

 

Dulu aku pakai braces..thehehehe.. huduh kan... T_____T aku punye bajet time tu bile nak kawen gigi aku dah okei..boleh senyum lebar-lebar di atas pelamin sampai nampak lesung di pipi..hehe..sebab gigi aku dulu agak huduh...paling huduh la..
Aku mula pakai masa aku semester 6 iaitu pada tahun 2007..
ni ade lah gambar tahun end of 2009/awal 2010 kot..luper.. T__T
 Then, bukak braces tu masa Oktober 2010 kot..terkinja-kinja nak bukak braces cepat-cepat...doctor kata boleh bukak je braces,terus rasa nak melompat sampai kat siling klinik tu..

Tapi, lepas bukak pun sedeh jugak..hukhukhuk....  T_____T

Kene buat ukur size retainer pulak....sakit tau nganga mulut luas-luas..sape yang pakai braces mesti tau macamane kan perasaan mulut di tarik ke kanan ke kiri..

tapi aku ni klinik gov..memang macam tu la situasinye..kalau yang buat kat klinik swasta mungkin penuh kasih sayang kot dorang buat..sebab harga pun 'harga kasih sayang'....ye dak?hehehe...

Now...nak tunjuk gambar selepas braces dibukak...taraaaa...

Jangan muntah darah pulak tengok entry CIK MAY hari ni dok tepek muke sendiri yang gemuk dan huduh.. T___T
ni pulak gambar tahun ni kot..ops..muke incek tunang sekerat je..hik3..sori..^^




15 comments:

  1. ala tomey2 :P
    muka CM ade iras mmber..
    dier pon pakai braces gak..hehe

    kte suh tng kte pakai..
    dah 2 kali buat appointment mesti ade hal..huhu..

    ReplyDelete
  2. ooo...dah cantik la gg tu...heheh

    ReplyDelete
  3. comel la..blh buat iklan ubat gg..hihi...serius gg jd comel teratur..;)

    ReplyDelete
  4. kadang2 org pakai braces nampak cantik gak

    ReplyDelete
  5. Wahhh comel upenya cik may kite ne.. :)

    ReplyDelete
  6. errr berapa hengget kalo nk pakai braces?

    ReplyDelete
  7. Pakai braces cute, tak pakai pun cute....hhehee

    ReplyDelete
  8. nak pakai gak ler braces..jadi cantik susunan gigi tu

    ReplyDelete
  9. cantik dah senyuman tu. boleh buat iklan ubat gigi dah :D

    ReplyDelete
  10. nak pkai jugak....mahal x akak??? lau swasta beribu jgak kan? aiyooo....

    ReplyDelete
  11. bru pki 2 bulan..huhuhuhu..cantik jer senyum......
    ade clinic ambik deposit n every monyh byr sikit2...
    saya buat 3+++..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page