26 March 2012

:: YONG TAU FOO NI SEDAP ::


Balik kerja selalu lapar..untuk elakkan aku jadi dinosour kelaparan, aku mesti ajak incek tunang makan kat Pulau depan opis aku..erk..pulau kah?budak opis aku menggelar tempat tu pulau...sebab sekeliling kedai tu adalah jalan utama nak ke Bulatan Pahang, ke Ampang, Padang Tembak...secara senangnye nak cakap, depan Wisma Perkeso dan Menara Celcom kat Jalan Tun Razak..
 Banyak tak?banyak tak?hehe..untuk 2 orang makan yang tengah kelaparan..em..harga banyak ni tak sampai RM7 pun..yong tau foo kat sini boleh tahan sedap la..
Cicah pulak dengan kuah sos tuh..layan...korang?try lah!!

7 comments:

  1. waa.. sedapnya lama dah kak citra tak makan yong taufu ni.. masa sekolah dulu rajin beli.. tp bila dah kawen en hubby x suka tu yg x pernah beli lagi.. rindulah nk makan yong taufu :)

    ReplyDelete
  2. ohhhh..kedai ni ke. pernah beli sekali yong tau fu die time petang lepas balik kelas. tak ingat sedap ke tak. sebab dah lame giler masa beli tu. tetibe tringin pulak ni.

    ReplyDelete
  3. alamak..nampak sedap je..dah la tengah lapar ni..huhu

    ReplyDelete
  4. Dah lama tak mkn yong tau fu...sedapnya.

    ReplyDelete
  5. Uiiihh sedapnyer... murah kot cik may..;)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page