Daisypath Anniversary tickers

21 March 2012

:: INFO KAD JEMPUTAN KAWIN DAN PAPER BEG KAWIN ::


Wah wah wah!!!! nampaknye ramai yang bertanya-tanya pasal paper beg dan kad jemputan aku yang sedondon tu..macam la ramai sangat...ada la dalam 3,4 orang yang bertanya..hehe..meh nak bagi info sikit pasal kad kawen dan paper beg tuh..
Paper beg sebelum di lipat.kaler untuk sebelah perempuan.

bile dah lipat baru jadi paper beg

kad jemputan double sided untuk 2 jemputan..gambar kartun macam nak kawen lari kan..
Wokei..kad jemputan dan paper beg ni semua incek tunang uruskan bersama abang iparnya..sebab abang ipar incek tunang memang buat kerja-kerja kawin begini..
Untuk pengetahuan, sekarang dorang buat promosi untuk kad kawen..harga RM0.38/pcs..kertas pulak dari kertas yang tebal tu..macam aku punye.bukan kertas nipis yg murahan tu ye..so,sape nak jimat kos boleh la order terus kat dorang..Tapi untuk harge yang semurah tu, korang kena la lipat sendiri..macam aku..hehe...

Untuk paper beg, kami buat design yang sama dengan kad kawen ari tu..harga aku tak sure berapa sen sekeping..tapi korang boleh tengok terus kat website dorang.Nanti aku salah bagi info, masak pulak la aku nak kene bambu..hehe...

Paper beg pun aku lipat sendiri..sebab incek tunang cakap kalau nak dorang lipatkan boleh..tapi ade charge tambahan yang dikenakan untuk setiap keping..harga upah lipat tu pun ada dimaklumkan kat dorang punye website.So, korang boleh decide la nak lipat sendiri atau nak upah dorang je..Aku memang lipat sendiri je la..Menjimatkan..Di samping nak mendera anak-anak buah aku, nak jugak dorang rasa suasana menjelang kenduri kan...hehe..penat ke tak penat kan...

Dalam website tu pun ada info pasal detail-detail pakej photographer..dalam KL pun boleh, kat luar KL pun dorang boleh g..Dalina World tu sentiasa ada di Pahang..job keluar dari Pahang pun die ada buat jugak..

For more detail klik di DALINA WORLD / RAJA SEHARI2U / USOPHOTO

Lepas ni, sebarang pertanyaan, aku letak link entry ni je la kan..sebab tak larat aku nak explain banyak kali...kalau ada komisen okei jugak..wiihuu...hahaha...aku dan incek tunang dah dapat diskaun lagi mau demand banyak-banyak aku ni ye...hahaha..

7 comments:

  1. kad CM dah smpai semalam :D
    tak wat entri ke lg..haha:P

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum May...wah semakin terasa kehangatannya dah semakin dekat harinya...:)

    ReplyDelete
  3. cantik kad kawin & paperbag tuh. hehe.

    ReplyDelete
  4. cantik paper beg n kad!sweet je tgk..:) nk kad la..xleh dtg pun leh trima kad pun xpe..hikhik

    ReplyDelete
  5. waaa.... huu. sonoknyer tgk org dah nk kawen..

    jom tambah ilmu sikit..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/turunnya-nabi-isa.html

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page