Daisypath Anniversary tickers

28 March 2012

:: LEWAT HAMPIR 2 JAM, KEPALA MELEKAT KAT MEJA ::

Hari sabtu malam minggu baru-baru ni aku bawak my sister dan family makan kat kedai air buah gelas besar..lokasinye?refer dalam entry INI..
 
Aku pun tak tau nak bawak die g kedai mana..so, bawak je la gi kedai ni..sebab aku rasa adalah yang special pasal tomyam tu..
 
Gambar agak gelap sebab kamera henpon aku ni memang tak de flash... T___T

Boleh tengok muke-muke dorang sume kepenatan..penat main air..lepas tu penat tunggu makanan yang lambat sampai..aku pun tak tau la kenapa time aku nak 'up' kedai tu, time tu  pulak la die punyer servis macam siput sedut..akak aku dah membebel-bebel sebab tunggu lama sangat..aku dah rasa bersalah...

Sampai je makanan, semua senyap mengadap menu-menu yang di order...ikan siakap stim, ikan siakap 3 rasa, tomyam campur, sayur kailan, telur dadar...

Lepas tu akak aku mintak pinggan kosong.abang ipar pulak mintak air kosong..tunggu punye tunggu, tak sampai-sampai..last sekali, akak aku makan nasik dalam pinggan telur dadar tu jek..sebab die nak share nasik dengan anak die je..

kate kakak aku, kalau servis macam ni kat Kuantan die dah tepuk meja dah...tapi kat KL  die tak berani pulak la kan..haha...untuk melepas perasaan geram die susun la kaki ketam-ketam tu kat meja...sebagai penutup, kepala ikan siakap die tepek kat meje tu..

Tak senonoh kan perangai mak orang yang sorang ni..haha..aku tolong gelak je...

p/s:tapi jangan tak tau, sume lauk atas meja tu licin..sedap la kan...

8 comments:

  1. sy pun sama cam kakak CM , rasa nk ngamuk je kalau servis lmbt , klau customer ramai kita faham la kn ..pastu lain yg di oder , lain yg sampai ..

    ReplyDelete
  2. cik may, situ service selalu lambat lg2 bila ramai org..kadang2 kita kena panggil diorg berkali2..huhuhu..pekerja dia lak xmesra pelanggan.. :(

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum May...ye la kalau dah lambat servisnya mmg geram jadinyakan...:)

    ReplyDelete
  4. lama nya sampai 2 jam..kalau ayu pn rsa nk ngamuk ja..

    ReplyDelete
  5. sy pun penah jd mcm ni.sakitnya ati jgn cerita.dh abis mkn teringin nk minum laichikang,punya lama tgu.agak2 dah berapi pegi la tnya rupa2nya x buat pun.tukang buat air busy main game ansed..terus cancel padan muka hilang rezeki

    ReplyDelete
  6. Sampai cam tu sekali.. lembap nya...

    ReplyDelete
  7. lain kali jerit ramai. KITE BAKO!! hahaha

    ReplyDelete
  8. baru semalam makan tomyam.. memang r tomyam tu sedap.. err.. perangai kakak tu memang takleh diamalkan.. ish ish..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page