6 March 2012

:: ADA RUMAH NAK SEWA?::

 
Pening hal nak kawen pun ada..tapi yang ni lagi pening.mana nak duduk lepas kawen?

So, nak mintak tolong bloger-bloger yang duduk area KL untuk inform kalau ada rumah sewa di kawasan berdekatan..Aku punye target ialah area Pandan, Desa Pandan,Wangsa Maju, Keramat..ataupun pendek kate, senang nak gi opis aku yang berhampiran dengan Kg.Baru ni ha..

p/s : Hari ni asek mengadap Mudah.my je...

5 comments:

  1. saye orang muo.. huhu... cer google.. maybe ade.. =)

    ReplyDelete
  2. hehehe adatla tue, dulu masa nak kawen pun mcm tue jgk. xde keje len asyik ngadap mudah tue jer berbulan2. xpe, slow2..mesti akan ada jgk nti

    ReplyDelete
  3. aim rumah cmne?

    bertingkat ke atas tanah ke?..;)

    anggaran sewa??

    kut2 ada bolelah gtau nti..;)

    ReplyDelete
  4. cik may pun carik rumah jugak eh..sama la kita..tp sy belum mula mencari lagi..huhu..bila nk mula mencari ntah :(

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah slow2.. mesti ade..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page