Daisypath Anniversary tickers

1 March 2012

:: ENTRY GILE GLEMER BILE MUKA KUAR TV BERSAMA PERDANA MENTERI::

 
Sila la jawab salam dari aku ye kepada kawan-kawan yang tengah membaca entry aku yang agak 'JAKUN' di sini..hehehe...
 
Seperti dalam entry sebelum ni yang aku update jauh dari  Melaka (jauh la sangat kan) aku ada suruh korang tengok tivi kan..sebab aku ada event perasmian rekabentuk baru Rumah Mesra Rakyat...
 
Lepas habis eventu, big boss belanja makan ikan bakar kat MITC tu..sambil tunggu berita keluar..haha...sekali tu memang ada muka aku kuar jugak..haha...malunye..(edisi gedix)
 
pukul 8 tu kitorang suh tokei kedai bukak tivi 1..terang-terang muke aku ada..hikhikhik..tapi  kat buletin utama tak kuar pulak gambar masa perasmian..tapi tengah malam tu aku dapat mesej dari kontraktor yang tengok berite tengah malam tivi 3..die kate muke aku ada..siap wish tahniah kat aku lagi.hikhikhik..
 
erk..tahniah tu untuk pe ek???
 
Meh aku share sikit gambar aku hari tu...jeng jeng jeng...
 
kecik je aku di situ sebab ramai sangat orang..hmh..potong betol.

tolong pegang cenderamata untuk chairmen pass kat PM
Harusla muka aku terselit sikit je..sebab terlalu ramai reporter yang nak amik gambar PM tengah sign tu..dorang tak nak pun amik gambar aku kan..lala..~

Sebenarnya, aku ni selalu mendapat tugas khas sebagai pak pacak bile ade event macam ni..haha..aku bukan orang penting-penting pun..tapi disebabkan banyak sangat aku menjadi pak pacak untuk event dept la menjadi faktor utama dorang nak aku pegang tray untuk bawak cenderamata dan pen untuk PM...

p/s : mula-mula jadi pak pacak untuk bawak tray ni malu jugak..lame-lame jadi 'batak' nak pegang tray lagi-lagi kalau tau ada reporter dan masuk tivi...haha..sila la jangan muntah k...peace!!! =p

6 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page