Daisypath Anniversary tickers

30 March 2012

:: GUEST BOOK DONE!!! ::


Print screen dulu gambar Guest Book yang dah siap untuk tayang kat korang..simpel je kan??but i like yang simple-simple je..tempah dengan ex-schoolmate aku..kak Ashikim..

Pengenalan dulu dengan orang yang bertanggungjawab menyiapkan Guest Book aku ni..Kak Shikim ni senior aku masa sekolah kat Pekan, Pahang dulu...adik die sekelas dengan aku..hehe..adik die hencem okei..hehehehe..sape yang available, boleh la 'mengayat' akak nye dulu...

Dulu, aku plan aku  nak buat sendiri Guest Book ni..konon nak berjimat cermat...tapi, aku rasa tangan aku ni keras dan beku untuk membuat benda seni dan cute-cute ni..elok-elok nak berjimat-cermat, terus membazir je..

Lepas tu, secara tiba-tiba hari Isnin yang lalu terdetik rasa nak tengok gambar beg comel handmade kat FB kak Shikim ni..terus tengok dan berkata...'oo..kak kim yang buat benda-benda cute ni..' Terus aku inbox kat FB die..

Borak-borak dengan kak Shikim, die kata harga RM75 not include postage ye..aku pun terus tanye Incek Tunang..die cakap okei je..sebab aku nak, aku bayar la kan..hoho..Terus aku setuju tempah Guest Book dengan kak Shikim..pas tu mintak diskaun sikit.kot-kot ada chance untuk tawar-menawar..hehe..aku request cover depan untuk buat tarikh kenduri belah aku dan kenduri belah incek tunang..

Senang je berurusan dengan kak Shikim ni..walaupun dia sekarang ada kat Putatan, Sabah..tapi dengan selamber je die buat dulu Guest Book tu untuk aku tanpa bayaran cengkeram..kalau tiba-tiba aku nak cancel macamane?hehehe....

p/s: nak jugak ke?kalau nak, boleh LIKE fan page die.. ASHIKIM CRAFT ...

8 comments:

  1. cm,, excitednye dye nak kawin,, kih3,, comei tol la guest book dye,, ni wat tk sabar nak kwin ni,, haha

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum May....wah cantiknyer..:)

    ReplyDelete
  3. cantik!! memang nak tapi belum tibe mase.. so rilek dulu minum2 kopi..

    panjang lebarnye penerangan pasal adiah kawin tu.. hee.. ok2.. dah faham dah =)

    ReplyDelete
  4. uuuu comel nyewwww....

    hey singgah i win the ccontest..:)

    ReplyDelete
  5. wah,nak tawen da cik may ye:)

    mesti seronok kn nk prepare semua tu^-^

    semoga dipermudahkan segala urusan cik may:) pahang kat na tu?nana pahang jugak,hee....

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page