Daisypath Anniversary tickers

9 March 2012

:: DIY :: CUCI MATA :: PREVIEW BAJU NIKAH ::

 

Belum siap sepenuhnya lagik..baru di hapdet semalam oleh kawan aku..Zack...cerr komen sikit..

taraaa....
Tunjuk sikit je ek???nanti tak surprise la..^__* yang edisi full pune, tunggu aku sarung kat badan pada 21hb April nanti okei.. =)

hehe..baju kurung moden je..sebab aku nak yang simple and nice...tak terlalu sarat sangat..

ingat tak entry inspirasi design aku untuk baju nikah???meh tengok kat sini...BAJU NIKAH DESIGN
Hari tu dah try buat baju dengan die untuk attend kenduri opismet...gambar tu ada kat SINI...

Boleh carik tailor aku kat fb Zack ataupun direct call je..012-9876986...tak amik komisyen k!tolong kawan-kawan je.. =)

p/s:lege sikit dapat tengok baju tu jadi macam tu sebab lama jugak nak tunggu member aku ni free..

13 comments:

  1. Black n white... Nikah kat masjid ke rumah?

    ReplyDelete
  2. cik may, mcm sama dgn taste sy je..heee :) bju kurung moden lepas tu patching lace n beads :))
    cantik la lace hitam tu :D

    ReplyDelete
  3. DAH TGK KAT PAGE ZACK TU.HEHE.. DIA DH LETAK KAT FB KAN?AHAKS.. X SURPRISE DA :-)

    ReplyDelete
  4. nama ni jugak.cuma kat blkg tambah hilas jer... :-)

    ReplyDelete
  5. cantik lah may...cantik sgt...aku suka kain dia yg ropol2 tu...eh aku da tgk full kt fb..poca hontas tu aku la..hahaha

    ReplyDelete
  6. cantek lah lace hitam. mahal tak tempah dengan dia cik may?

    ReplyDelete
  7. cantik design baju tu., pcl dulu tak berpeluang nk design bagai...huhu.

    ReplyDelete
  8. cantik la baju tu..seriously

    ReplyDelete
  9. cantik cik may..alhamdulillah..semoga dipermudahkan segalanya ye..:)

    ReplyDelete
  10. assalamulaikum May..wah dah semakin siap semua persiapan hanya tinggal sebulan lebih kurangkan..:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page