Daisypath Anniversary tickers

27 March 2012

:: RESEPSI DANNY X-FACTOR & ALONG KAT ZEBRA SQUARE PART 2 ::


Part 2 dah??kalau yang belum tengok entry sebelum ni klik kat Part 1 ye..
Okei..nak story mori pasal resepsi member aku yang sorang ni malam tadi..glemer kau...aku yang tak glemer ni macam malu-malu je masa datang event ni..tak biasa lah...selalunye kalau aku terserempak dengan artis aku buat derk je..takde la nak panggil-panggil mereka ajak bergambar..segan!!hehe..
Malam tadi, (25hb Mac 2012) sampai-sampai je kat Zebra Square terus dayang-dayang tunjuk meja aku..ops..dayang tu, sorang je aku kenal..member masa kat Poli dulu..
  
Ops..back to topic, hm..tetamu VVIP jemputan dorang ni Sultan Kelantan..lepas tu dok tengok artis kuar masuk kan..tengok je la..
Ni full picture dari pentas pelamin...cantik kan..ada B2B nak copy idea pelamin ni tak?hehehe...
Gambar kat atas ni pulak masa mereka makan beradab..hm..gambar agak kabur sebab aku tak setting betul-betul kamera aku tuh..tapi aku sempat la lambai kat Along..die pun panggil Danny suruh pandang kamera aku yang tak canggih tu..eihihihi....tapi, kamera member aku yang lagi sorang tu agak terang sikit hasilnya...

Sempat snap gambar Danny merosakkan lagu Anuar Zain menjadi sleng Kelate..hehe...


Lepas tu sempat pulak snap gambar Datin Noniswara dengan anak Aznah Hamid..sape namenye ye?Sheera kan?...kenape la budak yang served table tu berdiri di tengah-tengah tu..aduyaiiii...rosak gambar aku.. ^^

Selepas itu, kamera habis bateri..sekian..~

7 comments:

  1. syoknya g majlis ada ramai artis..huhu...

    ReplyDelete
  2. datin noniswara tu gorjes sungguh kan?

    -madammondoq-

    ReplyDelete
  3. cantik la pelamin dia wey....isy3

    ReplyDelete
  4. Gambar dengan pengantin x masuk ke? Part 3 pulak. Hehe..
    Aku x update blog lagi. Hehe

    ReplyDelete
  5. Ala napa pic yang last tu.. rosak gambar sungguh.. nak interprme jugak.. hehehehe ;)

    ReplyDelete
  6. syok ek g majlis glemer2 ni..boleh tgk ragam artis hehehehe
    cik may yang mana?

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page