Pink Diamond

4 March 2012

:: CINCIN TUNANG JADI MANGSE ::

Grrr...~ cincin tunang jadi mangsa keganasanku..hari-hari pakai cincin pegi keje..tangan ni sangat ganas bile buat kerja..walaupun dorang kate aku ni lemah lembut..kalau tak, tak kan la cincin aku boleh jadi macam ni..grrr.~!
 Ni semua adalah gara-gara buat 5s kat opis..tarik laci sane..tarik laci situ..tarik file itu ini..angkat file la..tapal itu dan ini..hasilnye..lepas solat zohor, nak sarung cincin je tengok-tengok batu dah takada...tak tau la bile tercabut..hadei...rasanye masa tengah bizi-bizi buat 5s ler..tak mungkin la tercabut masa aku g solat sebab sebelum gi solat tu aku memang dah bukak cincin..

p/s : masa tu berderau jugak darah ni...dengan pantas hantar ke Wah Chan sebab masih ada warranty..

5 comments:

  1. ganas sungguh cik may... hehehehe

    ReplyDelete
  2. assalamulaikum May...alamak cian nyer nasib baik dlm warranty lg...:)

    ReplyDelete
  3. buat 5S sampai tercabut batu..gigih sgt nih..hehe

    ReplyDelete
  4. Len kali jangan ganas2 sgt yea bride to be...hhe

    ReplyDelete
  5. ala siannya.. kena hantar gi repair tu =)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page