Pink Diamond

24 August 2011

MARI MENAMBAH FOLLOWER SEBELUM RAYA

Baby  PETUA PAKAR sangat cute..

Untuk kali ke..siji..loro...telu...papat...ops...terspeaking jawa..sori..^^
Aku join segmen lagi...

Kali ni aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kat semua kawan-kawan bloger yang tengah baca ni...
Mintak mahap banyak-banyak la ye kalau ada yang tak suka kat entry-entry aku ni ha...

Kalau ada blogger-blogger yang pernah buat salah dengan aku, aku dah maafkan...
ececeh...hehe...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin..~


5 comments:

  1. salam.

    singgah dari segmen Hannah Tots.

    sudi2 kan lah singgah belog shaye.
    http://umairamaisara.blogspot.com

    salam ramadhan =)

    ReplyDelete
  2. mari terjah sini..
    slamat hari raya..
    http://zulfattah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Thanks pasal join segmen pakar yer. Selamat Hari Raya Eid ul Fitr. Pakar FollowLihat apa yang terbaru dari pakar

    ReplyDelete
  4. suda follow blog ini (:
    selamat hari raya ^_^

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page