Daisypath Anniversary tickers

19 August 2011

NAK BAGI TIPS KAT KAWAN-KAWAN BLOGGER

hye!!
Sebenarnya masih tak layak untuk bagi tips pasal blog kot..sebab?korang tengokla button follower aku baru berapa kerat je kan..hihi..~
.
.
Tapi hari tu ada yang tanya kat aku macamane aku boleh dapat BE ni...
pastu dapat dua kali pulak BE minggu ni..
.
.
Tips hari ni aku nak bagi dulu adalah ..
rajin-rajinla borak dengan blooger yang dah senior..tanya dorang tips..hehehe...
tu la yang aku buat....nak tau aku tanya blogger mane cara nak dapat kan BE??
tunggu..
next entry..


aku nak balik dah..papaii..~

5 comments:

  1. ala cik may.. baru jer excited nak bace.. nak sambungan please...

    ReplyDelete
  2. siezuka : hehe...saje je tu..tak sempat nak menaip pjg2...

    luqeem : betol tuh...

    H.J : ngehehehehe.. ^^

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page