Daisypath Anniversary tickers

1 August 2011

MASIH AWAL UNTUK ITU

Hari ni 1 Ogos 2011..Tapi kenapa aku punye date kat entry blog masih lagi 31hb Julai..kenape ha??
Aku dah tersalah setting ke ape?
Nampak sangat aku buta IT kan..hehehe...

Entry ni khas sempena 1 Ramadhan hari ni...
Budak-budak kat opis sudah bercerita pasal menu berbuka puasa petang ni...

Budak opis 1 : Petang ni makan ape berbuka?
Budak opis 2 : Entah..ayam golek sekor kot...ko?
Budak opis 1: Jap..nak tengok tempat ape buffet best dalam paper..

Awalnye la dah bukak cerita pasal menu ni..tak sampai setengah hari lagi puasa kot...
Paling bestnye,tu adalah dialog mamat-mamat ye..bukan minah-minah...hehehe...
Nampak sangat tak COOL..hekhek..
p/s: aku tak pikir lagi menu ape..masih awal untuk itu..entah-entah kene berbuka dalam kete je.sedeh..T__T

Updated : sudah berjaya membetulkan setting tarikh kat entry blog aku dengan kaedah cube jaya..oh riaknye...walaupun dah agak ketinggalan nak compare dengan blogger adik-adik yang advance kat sini..lala...~

2 comments:

  1. ragam puasa. hoho

    jejalan di sini

    jangankalot.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. haha. siapa lah tuh kan ang awal sangat nak bukak puasa apa. hahahaah

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page