Daisypath Anniversary tickers

17 August 2011

AKU DAH DAPAT NEW BABY...^_^

Semalam baru je melahirkan seorang baby..Jadi hari ni tengah berpantang la ni.^^
Bile masa aku mengandung pulak yang tiba-tiba nak melahirkan ni..muahahaha....=D
Tajuk entry nak hot je kan..tak boleh blah betul la Cik May ni..hihi..

Waktu lunch hour tadi aku dengan kawan-kawan opis pegi ke Hospital Pusrawi kat dengan opis aku ni je..
Melawat baby yang baru melihat dunia semalam...

Nama baby comey yang cute lagi mengancam ni Sofia...nama panjangnye masih dipikirkan oleh parents Sofia..
Comel kan budak kecik ni..muahmuahmuah!!!!!

p/s : semalam aku sangat gumbira...-->>tak habis-habis nak berlagak!

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page