Daisypath Anniversary tickers

10 August 2011

Contest : Apa Tema Outdoor U'olls?

Hari ni nak mencuba nasib lagi untuk join 1 contest...
Rajin kan aku ni..=D

Aku nak buat checklist dulu..So,tak ada la yang miss kan..=)

Kene follow blog penganjur dulu....DONE
Buat satu entry seperti di atas tuh.. DONE...copy paste jer..=)
Letak header banner penganjur kat entry ni...okei...DONE


klik kat [sini] untuk pautan ke blok penganjur.=)

Pastu tag kawan-kawan aku..insan bertuah aku nak tag adalah...
DONE tag mereka.. =D

*****

Sekarang mari menjawab soalan dengan tenang dan aman...

1)Apa tema outdoor?
Jwp : Pre-wedd..nak buat pre-wedd macamane?jawapan tu ada di soalan no. 2.

2)Nak tema apa?
Jwp : nak tema zaman sekolah dulu.pastu shoot gambar kat sekolah..ni bukan tiru contoh yang diberi oleh penganjur tau!!!! ha...ni memang dah lama tersemat dalam pale..=)

3)Nak bawak prop's apa?
Jwp:harusla bawak baju sekolah kan..phew..mane nak cari baju sekolah ni..ade lagi ke baju sekolah aku?kene beli baru ni..pastu jual half price..hehehee....

4)Mende lain yang nak tambah?
Jwp: ye..aku memang nak tambah..mesti nak tau kenapa pilih zaman sekolah?sebab aku dan dia ni 1 sekolah dan 1 kelas dari form 1..dia ada bagi kad raya kat aku dengan penuh misteri..boleh plak kat hujung kad tu tulis 'Guess Who'..siap tampal duit siling lagi..bila aku form 2 baru tau sape pengirim kad misteri tu..bila dah tau ada orang suka tu,harusla ta keruan dalam kelas kan..=)

Pastu lost contact bila aku pindah sekolah masa form 4..dan dia contact aku semula masa kitorang sem 6..hm..dia belajar kat Kuantan..aku pulak kene campak kat Kelantan..

Dia kontek aku masa promosi Super Savers Hotlink..ingat tak?ingat tak?ala...yang beli kredit RM2 boleh bergaut dari pukul 12am sampai 12pm esoknye...masa aku sem 6 tu tahun 2007..orang lain sibuk study sampai bengkak mata,yang kitorang ni bengkak mata sebab bergayut sampai pagi..hihi..Erm...mase tu aku sombong sikit..malas la nak layan kan.....sudahnye sekarang ni status?? Cincin Bertunang dah ada kat tangan emak die..wihuu...=D belum sampai tangan aku tau...

1 comment:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page