Daisypath Anniversary tickers

2 August 2011

MENU BERBUKA PUASA DAY 2

Sambil menghapdet blog dan menonton movie 'Awek Aku Pontianak' kat PC ni..mata aktif menengok blog jugak..(buleh ek buat double keje dalam 1 masa)
Sekarang dah pukul 4:40:45pm...
Hoh!
Semangat kan siap kira jarum saat!
Perut dah menyanyi lagu dangdut ni...
.
.
Apakah MENU korang-korang semua untuk berbuka hari ini?
.
.
Pegi bazaar ramadhan mana pulak??
.
.
Tu adalah soalan..sila jawab kalau sudi.. :)
.
.
Semalam aku pergi mencuci mata kat Bazaar Ramadhan Desa Pandan...
Manusia sangat padat di sana!
Maklumlah..masing-masing dah kebulur tahap kritikal..
Pusing-pusing dari pembuka bazaar sampai ke penghujung beli pulut bakar RM2 je..erk..
betul ke name kuih tu?aku pun tak sure..nanti aku snap gambar kuih tu..
.
Hari ni housemate aku yang balik awal nak masak Mee Bandung katanya...
hehehe....
So,menu aku berbuka mungkin Mee Bandung Muar sebab dia orang Muar...

Sekian..~

p/s : hari ni takdek idea nak hapdet..jap gi nak balik da..g surau jap..tata..~

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page