Daisypath Anniversary tickers

4 August 2011

ANAK SAYA MAKAN MEGI

AWAS!!
Tajuk entry tak ada kene mengena dengan anak aku..sebab aku belum kahwin lagi..=)
.
.
Tajuk entry adalah ayat yang terkeluar dari mulut mak-mak kat opis aku ni...
aku dengarkan je je la..
"kesian anak saya..sahur makan megi je belajar kat poli.."
aku diam je la..sebab tak ada anak kan..kalau aku ada anak mau aku join sekaki..
.
.
Dalam hati aku, anak makcik ni mesti tak pandai berdikari..takpun ni first time dia berjauhan dengan family..
aku dulu makan megi mase belajar,relax jer..tak de pun nak mengadu domba dengan mak aku..Dari form 1 sampai form 5 aku duduk hostel..hujung minggu je makan megi kat dewan makan.mintak air panas dengan makcik dewan makan..curah...3 minit lepas tu makan..sedap pe!
credit to encik google. =)
Masa belajar kat kelantan pun macam tu..sampai dah keje ni ha...hahaha...masih makan megi...stok megi tak pernah putus..



p/s : makan megi hari-hari tak baik untuk kesihatan..makan 3x seminggu takpe! peace..^_^
aku suke megi kari...lalala...

2 comments:

  1. haha....biasalah, klu anak yg terlalu dmnjakan memg camtuh....padahal kita rilek je kan kak....

    salak perkenalan =D

    ReplyDelete
  2. =) dik,salam ke salak?hehe....nice to know u..=)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page