Daisypath Anniversary tickers

23 August 2011

TOM YAM KETAM LAUK BERBUKA

Hye semua!! --> perasan ada ramai yang baca blog aku ni..Y__Y
Semalam nak update entry pasal tempat aku berbuka puasa baru ni..tapi tak sempat pulak..kerja urgent banyak sangat..T__T

Sape yang suka JJCM??angkat keyboard korang....ngee...
Lokasi seterusnya adalah kat Selayang..--> tiru ayat kat tivi ni..=p
Kedai AYAK BUAH GELAS BESAQ....

Ni la kedainye..bese jer..bukan restoren besar-besar bak istana pun...biasa je..
nak tau pe yang aku order untuk berbuka??
Jom tengok..

Telur dadar..biasala tu..kat umah boleh buat...ni aku goreng kat umah je..untuk makan kat kedai..jimat sikit kan..--> kalau percaya tak tau la nak cakap pe..

Pastu order pulak sotong goreng tepung...bukan fish ball okei..

Air pulak mintak air tembikai laici..

Yang ni pulak air teh..kaler je la macam teh..tp air carrot susu..untuk jaga mata kononnye...

Hah!! ni la menu yang menjadi tajuk entry...hoho...
Ni nak bagitau,tomyam ni la yang hot sangat kat kedai ni..kalau yang datang komfem order menu ni..
sedap..sehingga incek BF yang tak pernah tambah nasik bila makan kat kedai pun boleh mintak nasik tambah..yang bestnye tomyam ni,bile kaut je mesti ada daging,ayam,udang,sotong..bukannya kaut kuah,dapat batang serai..huhu...berbaloi tak?

p/s : lokasi kedai depan stadium Selayang..~

3 comments:

  1. wah sedapnye cik may.. favourite kite tu.. nanti cik may & cik wan belanje kt makan tom yam k.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. kalau aku dtg kl, boleh la ko belanja aku kan??kan?? hikhikhik

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page