Pink Diamond

1 August 2011

GiveAway EdY : still beauty

Walaupun tak pernah menang lagi dalam mane-mane contest..aku masih gigih menjebakkan diri dengan contest-contest ni..hehehe...



Orang yang aku nak tag kat sini adelah

Contest ni simple je..tak payah pikir-pikir nak buat karangan mende...

Nak join jugak??? Klik kat SINI..

Hem..tu je la untuk entry untuk kali ni..buat keje pulak ye May..!hehe....


p/s : mintak-mintak dapat la hadiah dari owner blog...baru la lagi bersemangat!!hehehe...(Kena tulis kecik-kecik..malu kalau adik-adik yang terer berblogging ni baca..wahahaha....)

3 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page