29 July 2011

YANG NI SEDAP...

Macam biasa lah..sudah menjadi kewajipan untuk opis aku mengagihkan buah kurma dekat semua staff..
Tapi buah kurma ni sedap sikit dari tahun lepas...
Lembut..Enak di makan..
Hehe..
.
.
Aku memang suka buah ni...
Bagus tau makan buah kurma ni..kenape la ada orang yang tak suka makan kurma ni kan...
.
.
Ramadhan yang akan tiba minggu depan ni adalah ramadhan ketiga sepanjang aku bekerja kat sini..
Alhamdulillah..dapat lagi berjumpa ramadhan tahun ni...
.
.
Untuk kawan-kawan yang membaca entry ni...aku nak ucapkan Selamat Berpuasa ye!!peace.!

Nak pulang da..
Babai..~ ^_^

1 comment:

  1. bestnye.. keje gov yer.. kalau kt nye office x pernah bagi pun.. :(

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page