Daisypath Anniversary tickers

26 July 2011

NGAP NGAP NGAP!

Allo..!!!
Nak sambung cerita aku kat Kuala Terengganu last week..hehe..basi dah ke?? ^_^
Seperti biasa,aku sampai kat Kuala Terengganu malam...Dalam pukul 9pm sampai sana..
Dalam entry hari tu aku dah cite betape excitednye kami datang kat kedai ni dan menapau makanan.
Ni la kedai itu!
            Sape-sape yang rasa nak cuba makan bile datang Kuala Terengganu,boleh la cari kedai 2 tingkat ni..
                         Menu peberet bila aku datang sini ialah Burung Puyuh Goreng berlada...
Aku dah pernah update cite pasal menu ni dalam entry yang ini...
Tapi, ada budak opis aku kata, dia suke tomyam putih...
Ikut selera masing-masing la nak order ape ye dak??
Tekak lain-lain...

Sekian... ^_^

1 comment:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page