Daisypath Anniversary tickers

5 July 2011

KUNYAH CHILI...HEBAT TAK?? ^_^


Cube teka gambar apakah di atas ini?? Berlambak cili kan...
--
-
Nama beliau adalah Burung Puyuh Berlada..Nyum3..~ Sedap!!
Diperkenalkan oleh akak opis yang penah kene jaga site terengganu dalam jangka masa lama sebelum balik ke HQ..So,die sangat arif jalan kat sane.

Sebenarnya dah lama aku nak story pasal makanan di atas ni..Tapi,keadaan tak mengizinkan..sob..~

Sape yang suka jalan-jalan cari makan, bolehla survey makanan yang sedap ni..Tapi bergantung citarase masing-masing hokey...Sedap kat tekak aku..kat tekak korang, aku tak tau la kan...
--
-
Kalau nak tau,menu makanan ni akan aku jamah setiap kali aku g Terengganu...Kuala Terengganu key...
Berape kali da aku g K.T ni?Baru 2x tok tahun ini...tu pun time keje luar kawasan.sedey...pelik ke perkataan luar kawasan ni?haha...~ Bahasa biasanye adelah outstation...(Sila jangan ketuk kepala masing-masing)
--
-
Nama kedai ni Chilada Seafood.. Cepat g Google...hehehe...

Gambarajah di atas menunjukkan kitorang da ratah habis menu di atas..Tapi,lepas tu bibir tebal macam bibir heroin Transformers sebab kepedasan tahap gaban....~ Hahaha....




**4 ekor burung puyuh untuk 2 orang makan...ratah habis-habisan sebab bukan selalu dapat makan best ni!
    Sungguh buruk lantak...

p/s : masa datang kedai ni,jumpa Wardina jugak...kat sebelah je..tapi tak amik gambar pun dengan beliau..sekian..~

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page