Daisypath Anniversary tickers

5 July 2011

TUDUNG DENIM NUR KASIH

Cak!! Hehehe...Tibe-tibe rase macam nak update sikit pasal tudung...Da terlambat ke?Tak kot..
Aku nak introduce kepada kalian Tudung Denim Nur Kasih...Eh,bukan suka-suke label nama NUR KASIH ni tau..dekat bahagian dalam tudung ni memang nama die macam tuh..tak de kerja nak label-label name tudung ikut sesedap rase..~

Harga : RM38
Kualiti : sangat best...
(mesti korang nak kate,aku jual,mesti kate best je...tidak ye...tapi memang best.tetap nak puji jugak..tengok la awning tu..panjang & kemas je....Kebanyakan regular customer aku suke dengan tudung aku ni..sebab selesa di pakai,terletak, dan paling penting,muke bulat macam aku pun sesuai pakai..tak la nampak macam mangkuk maggi tu ha...~)

D 1 (Sold Out)

D2 (Sold Out)
D3 Sold Out
D4 Sold Out
(saje je buat pandang bawah.nak tunjuk aku punye bayang mata..ops...Eyeshadow..hek3...)

D5 Sold Out
Siap ade brooch Nur kasih lagi..tapi tak semua tudung ada ye kawan-kawan..yang ade mende alah ni hanye la pada label D4..

Sape yang mahu,sila roger dengan segera...Stok terhad...barang baik tak boleh la banyak-banyak...hehehe..
Mane yang ada h/p no aku boleh roger...yang tak ada,sila la emel kat mayzura@spnb.com.my ..



1 comment:

  1. Hi...boleh tak saya tahu kat mana nak dapatkan penjual yg jual borong tudung jenama Nur kasih nie...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page