Pink Diamond

25 July 2011

SPEK PATAH!!!

Grr....
Marah ni....marah kat diri sendiri....
Macamane buleh tak perasan spek mata aku ada kat lantai...
Dan aku telah memijaknye..!!!
Grr..
Macam tau-tau je hari ni gaji...
++ dapat duit kutu..
Huh!!!!!

Duit Kutu tu ape???
Yang penting bukan kutu yang merayap-rayap atas kepala tu...
Tapi,duit yang di collect dari budak-budak opis aku...
Kira macam simpan duit jugak la...

Tapi simpan duit dengan orang...

Argh..melayang duit aku!!
Kene buat spek baru...


4 comments:

  1. wah kayo la makcik ni skrg hahaha

    ReplyDelete
  2. Wahhhh cik May Kaya..
    Manja tol spek..pantang tuan de duit lebih..patah lak ye.. kalau tak boleh u shopping raya kn :)

    ReplyDelete
  3. pakai teropong je cik may... nanti x patah la... hahahaa..

    ReplyDelete
  4. hehe..saje buat tuan spek ni pokai kan...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page