Daisypath Anniversary tickers

25 July 2011

KERJA SAMBIL MELANCONG

Hehehe...entry kali ni aku nak cite pasal aku punye outstation ke Pantai Timur ari khamis lepas..
Last week aku ke Terengganu...
Dengan memandu kete B.L.M company je..huh..penat tau...
Bos tak kasik naik flight!
.
.
Kitorang memang selalu drive kete je kalau outstation Semenanjung..ngee...
1 malam je aku kat sane...
Tapi sebelum bergerak Kuantan, sempat la berjalan kat Noor Arfa Craft...
Tempat buat batik tuh...
.
.
Hasilnye..
.
.

Aku dah pandai lukis batik you!!!!
Hasil yang dah siap untuk dijual ada kat atas tu aku da gantung...

Tak percaye ke?
Bagus la...sebab aku memang buat act je pegang mende alah tu..Lupe nak tanya abang tu ape name mende alah yang aku pegang tu..
.
.
hehehe....

1 comment:

  1. hehehe,

    len kali testing lah sekali dua kak.

    pastu promote kat kengkawan. :p

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page