Daisypath Anniversary tickers

26 July 2011

PATAH BELI BARU, HILANG KENE GANTI

Pepatah yang aku reka untuk diri aku..ngee...^_^
Patah spek beli baru la kan..
Mane boleh tumbuh yang baru...(KALAU la boleh tumbuh...mode berpikir)
Dalam entry aku semalam aku telah meluahkan perasaan aku yang terpendam....
Hari ni aku nak tunjuk..
.
.
.
v
v
Mata baru aku..hehehee.....
Yang kat atas adelah hasil kerakusan aku selepas pulang dari Kuala Terengganu..

Macam same ke design ni??

Gigih ke Pertama Complex KL pas opis hour semalam..(erk...selain dari KL ada Pertama Complex tak??)
5:30pm tajam da terpacak depan lif!

1 comment:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page