Daisypath Anniversary tickers

5 July 2011

BELAKANG OPIS PUN JADI!!!

 Hari ni hari aku menghapdet blog sahaje...
hua3.....
sebab bos aku g kursus...hik3....i loike...
--
-
Nak citer pasal jalan-jalan cari makan aku ni ha...
Hari tu aku & incek BF nak g makan...Belakang opis adelah Kampung Baru area..So, sebelum incek BF hantar aku balik,singgah jap la kat kedai yang tak penah singah kat Kampung Baru ni..dari luar macam menarik..
-

-
order chicken chop...selalu g makan kat kapal je bile makan western food Kampung Baru..

Macam sedap tak?heh3....dah nak habis baru teringap nak snap gambar ini..=p
RM10 je hokey..

Kalau lalu akan nampak la papan tanda kedai ni dari tepi jalan..Macam-macam hado...

Kalau nak try, datang le...

Sekian..~


No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page