Daisypath Anniversary tickers

19 July 2011

BEN ASHAARI AJAK PILIH BLOG

Santai Bersama BEN ASHAARI
Sebenarnya dari tadi lagi dah nampak segemen ni..sambil berpikir,nak join ke tidak...nak ke tidak...
Akhirnye....yeah...JOIN..!!
..
.
Okeh..nak cite sikit pasal blog aku yang tak seberapa ni...
Aku mula berblogging mase bulan feb 2011..I'm still new & memang tak berapa pandai sangat pasal blog..selalu bertanya pada kawan-kawan yang aktif dalam dunia blog and dah senior la kan..
.
Blog ni sebenarnya ada 2 orang pemilik...
sebab tu la namanye May & Hanis...
Tapi disebabkan Puan Hanis ni malas nak update (kalau tak silap ada 1 entry je dari beliau) maka blog ni dah jadi macam milik aku secara perseorangan..heee..~
.
.
Asalnya May & Hanis ni bercadang nak buat blog untuk promot bisnes..Tapi,memandangkan stok limited (tak sempat nak upload gambar tapi dah sold out) & masa tak banyak sangat untuk update,jarang-jarang la cite pasal bisnes..kadang-kadang jer ada..Jadinye,jadi la macam blog yang hado sekarang..hehe.~
.
.
Blog yang hari-hari aku suka tengok ialah blog YANA..hehe...aku tak kenal pun YANA di alam nyata..tapi telah dicadangkan dari SUE (kawan aku mase sekolah teknik)..suke baca blog dorang ni..sempoi je..Sila jangan kembang idung sampai riak yer korang berdua..~
.
.
Aku suka bergambar!!!!hehee...sebab tu la aku join AYU-FIRZARA COLLECTION baru-baru ni..
.
.
Ish..da dekat pukul 2pm da ni..cepat-cepat...~
Blog aku patut disinggah setiap hari sebab aku nak ramai lagi kawan dari dunia blogger neh...
Sharing is Caring kan...~
Bukan setakat nak tengok ramai follower je.Tapi,kalau ramai yang nak follow,lagi aku suka...hehe..

4 comments:

  1. nnti rmai la follower may..hihi

    ReplyDelete
  2. pilih may heheeheh

    http://gadiskutersayang.blogspot.com/2011/07/bento-saya-pilih-3-blog-ini-kerana.html

    ReplyDelete
  3. salam kenal...jenjalan dari blog munna...

    ReplyDelete
  4. sue : adekah ia menjadi kenyataan??heee

    munna : tq..may tak sempat la nak pilih 3 blog..keje tgh byk...esok tak on9...kene outstation..;(

    Hanis : salam..slmt berknln..;)tq jalan2 kat sini...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page