Daisypath Anniversary tickers

28 July 2011

BEN ASHAARI CARI BLOG ..CEPAT !

Santai Bersama BEN ASHAARI

Sambil makan cekedis, aku berpikir ape aku nak tulis kat contest Abg Ben ni..
...ngap ngap ngap....
Eh,takpe ke panggil Abg Ben? Takpela kan...angka umor dia lagi banyak dari aku kot..hehe...

Sambil merenung cekedis dan menyuap ke dalam mulut.....
ting!! idea dah sampai...

Sape-sape yang berminat nak membeli rumah dengan Skim Pertamaku,silalah lawati website SPNB ni..
Tibe-tibe terpromot pulak link opis aku..hehe..
Tiada unsur-unsur untuk mendapat keuntungan di sini..sebab department aku tak terlibat dengan skim tersebut....

~..Sekian..~

**sape yang nak join jugak contest macam aku ni boleh la PICIT sekarang..**


2 comments:

  1. "salam singgah kenalan....jika sudi follow² ye...
    see u around and happy blogging….follow awak"

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page