Daisypath Anniversary tickers

1 July 2011

RAWATAN ALTERNATIF UNTUK KANSER

Kali ni nak share pasal rawatan kanser..Produk ni baru je diperkenalkan.Baru sangat la...Dalam 2 bulan kot...Dapat sambutan hangat bila dah kuar dalam paper Utusan bertarikh 27hb Jun 2011..(tibe-tibe je aku rasa macam pembaca berita)... T_T

Produk ni pun tak ramai pengedar lagi..So,aku ni nak la jadi pengedarnye..hehehe...Yang paling penting ye kawan-kawan...ni bukan Multi Level Marketing atau bahase glemernye M.L.M...Tidak sama sekali ye...Untuk keterangan lagi detail, boleh baca kat bawah ni..

Kanser adalah antara penyebab utama kematian di seluruh dunia.

1 dari 4 orang akan memberikan kesan positif terhadap penyakit kanser.

Kematian akibat kanser di seluruh dunia diramalkan akan terus meningkat menjadi lebih dari 11 juta pada tahun 2030.

Atas dasar prihatin, kini APRICON FARMAS HEALTH tampil menghasilkan makanan tambahan sebagai langkah alternatif bagi membantu membekalkan nutrisi vitamin B17 yang amat diperlukan dalam tubuh badan bagi membantu meningkatkan sistem ketahanan dan imunisasi tubuh badan seterusnya dapat membantu mencegah dan merawat penyakit kanser serta memulihkan masalah kronik metabolik secara rawatan semulajadi.

APRICON FARMAS HEALTH mengandungi 100% biji aprikot yang kaya dengan vitamin B17 yang mampu mencegah, merawat dan mebunuh sel KANSER.

Aprikot Vitamin B17 telah terbukti keberkesanannya membantu melawan KANSER turut diperakui di seluruh dunia bedasarkan kajian saintiifik dan ujian klinikal.

APRICON FARMAS HEALTH adalah kapsul biji aprikot yang mengandungi vitamin B17 yang paling tinggi di dunia. Dalam terapi metabolic, apabila vitamin B17 bertemu dengan sel-sel kanser, enzim Beta-Glucosidase yang hanya terdapat pada sel-sel kanser akan menguraikan elemen-elemen yang terdapat dalam vitamin B17. Seterusnya elemen-elemen yang terdapat di dalam vitamin B17 yang telah terurai akan bertindak membunuh sel-sel kanser.

Sila dapatkan Apricon sekiranya anda mengalami :
-Leukimia,Kanser Payudara, Kanser Serviks, Kanser Otak, Kanser Hati Kanser Tulang,Kanser Lymfoma,Kanser Uterus,Kanser Perut,Kanser Prostat,Kanser Ovari, Kanser Kolon, Kanser Paru-paru, Kanser Usus, Kanser Kulit dan pelbagai kanser yang lain.
-Menghidapi penyakit kencing manis,Jantung, Darah Tinggi, Gout, Parkinson,Asma, Sakit Sendi & Masalah Buasir.
-Mempunyai masalah berat badan, tekanan darah tinggi & kolesterol dalam darah dan ketidakimbangan kandungan gula dalam darah.Masalah haid tidak teratur dan keputihan.
-Komplikasi masalah kulit seperti terdedah kepada sinaran UV, gatal-gatal & alahan. Masalah jerawat dan resdung, bertindak sebagai 'Anti Penuaan'
Cadangan Pemakanan : Cegah Kanser : 2-4 Kapsul 3 kali sehari
                                     Rawat Kanser: 4 kapsul 6 kali sehari

Ni adalah Suppliment...Bukan ubat...So,untuk tempahan, boleh la post comment kat bawah or email je kat mayzura@spnb.com.my

Nak check out dari opis da...papai..!

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page