19 August 2011

JOM JOIN FIRST GIVEAWAY gulagulapelangi :)

KLIK SINI NAK JOIN

Mungkin ini adalah contest terakhir.....
.
.
suspen tak?
yang aku join untuk hari ni....wahahaha.....
sebab esok dan lusa aku cuti..maka,cuti la dari berblog untuk 2 hari..hehe..
.
.
Gula-gula pelangi tanya apa hadiah yang paling aku nak..hmm..bile orang tanya macam tu secara automatik aku cakap,apa-apa pun tak kisah...
sebab tibe-tibe otak blank pikir nak adiah ape..
erm...mungkin sebijik laptop..hihi..~ bila dah mintak,tak hengat..dalam entry lepas aku ade bagitau kisah lappy aku...
pastu adiah lain yang aku nak,mungkin adalah tabung duit siling yang cantik dan comel..tapi besar la..boleh simpan banyak duit..hihihi..--> ketawa mengada..
yang last sekali mungkin......perfume Gucci Flora...pergh....sebab tu malas nak mintak hadiah..kalau mintak...tak hengat dunia..~ lala....
.
.
So now aku nak tag kat kawan-kawan aku...korang berdua : wajib join tau! ini arahan aku.! hoho..
: : DEAN : : ADIK KEKTUS

pheww...done....!

4 comments:

  1. thanks sebab join :)
    all the best!

    kalau nak kasi laptop tu tak mampu laa kot..laptop neyshak pun dah nyawa nyawa ayam sebab cap ayam..HAHA! hadiah yg lain tu akan diusahakan ikut kemampuan yee ^^

    ReplyDelete
  2. thanks sebab join ! ^^

    all the best. :)

    ReplyDelete
  3. hehehe...kene mtk dgn org laen la kan jwbnye tu gula-gula pelangi.. ^^

    wc..=)

    ReplyDelete
  4. kakak cantek, thanks tag kite. ;)




    nanti kite join ye. sorry lambat bagi respon. kite terlupa. sobs.

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page