Daisypath Anniversary tickers

25 August 2011

TUTORIAL BLOGGER BARU MACAM AKU JUGAK

Dulu, masa mula-mula aku ber'blog' pun ada kawan yan gdah lame dengan blog ni tegur aku..
Pasal ruangan komen aku..
Dorang kata susah nak letak komen kat ruangan komen aku tu.

So,now,aku nak turunkan jugak la untuk kawan-kawan blogger yang lain..sebab aku pun dah jumpa bende yang same..

Buat bahagian komen tu..
COMMENT FORM PLACEMENT  : Pop Up Window ye...


Okei..dah buat??
Kalau dah....
Tengok pulak dekat..
SHOW WORD VERIFICATION FOR COMMENT = NO ye...


Jadi,takde la kawan-kawan blogger yang malas menaip macam aku ni kepenatan menaip word-word begini tau....

Ni copy dari blog kawan aku je..malas nak search blog mane yang selalu buat word gini..
Itu sahaje la tutorial dari aku untuk blogger-blogger kat sana..
Mahu berkongsi pendapat sahaja..
Boleh kan..hehe..

p/s : time kasih SUE sebab izinkan aku rujuk tutorial yang ko buat untuk aku dulu..haha..betol ke ko buat untuk aku je?? hahaha.....

Sila LIKE kalau suke entry ni..

3 comments:

  1. ha. betul kak. kalau ada word v... mmg payah tol. ;)

    ReplyDelete
  2. okeh TQ cikMay, kite da buad dah :)
    tak perasan sebenanye ade bende tuh

    ReplyDelete
  3. thanks cik May :) tak perasan jugak ada benda tuh .

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page