17 August 2011

HARI NI NAK HANTAR KAD RAYA

Hari tu aku ada nak bagi kad raya dekat kawan-kawan blogger yang da komen kat entry aku yang ini.
Tapi, sebab dorang pun tak respon dekat aku balik nama dengan alamat dorang sampai hari ini,makanye tak dapat bagi la...
.
.
Tapi ada kawan aku yang mau kan...
.
.
.
.
Kalau nak lagi kad raya dari aku yang tak glem ni,tinggal alamat korang k..tawaran sehingga pukul 12.30pm ari ni je..hehehehe...
petang nak g pos da..lalala..~

3 comments:

  1. genk nak!!!..
    genk email alamat ea..bolehkan...

    ReplyDelete
  2. hehe...takpe su,,..tgu raya tahun depan..^^

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page