9 August 2011

PENAT DENGAN 5S

Pheww..hari semalam dan hari ni sangat sibuk kat opis buat keje...Tapi ni bukan kerja biasa-biasa..task luar biasa pulak...
Esok ada audit untuk 5S..dari semalam aku sibuk melabel File-file unit...penat tangan aku..hohoho..~
angkat file..
letak atas meja..
cabut label lama..
.
.
v

Pastu letak label baru...
.
.
v

Pastu susun pulak kat kabinet...penatnye..
.
.
v

Boleh tahan penat dengan kuantiti file yang hado ni..kalaula tak puasa...ahak...=)
Ada member seangkatan pangkat pun tak buley pakai..besorkan perut je...

p/s : sikit lagi nak siap 5S ni..leceh tapi memudahkan kerja untuk staff lain bila aku dah pencen..peace yow!

2 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page