Pink Diamond

15 August 2011

NAK TANYA BLOGGER YANG EXPERT PASAL KERETA

Hari tu, aku ada cite pasal eksiden kat highway..
kene langgar dari belakang..
so,sampai sekarang takde ape yang dibuat lagi kat kereta tu..
dah sebulan lebih dah sekarang ni..
hm...
sykt insurans pulak kata dah tak boleh buat ape-apa..
korang rasa,apa yang patut dilakukan sekarang??

buntu betul ni...help!

1 comment:

  1. belum repair lg ke may?? lau tgk kan kete hari tu.. memang teruk..tp nsib baik wan & cik may x der ape2..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page