Daisypath Anniversary tickers

3 August 2011

LAPPY DIREMBAT DI BULAN RAMADHAN

Hai! Good morning....mood bercakap bahasa mat saleh di pagi hari..hehehe...buang tebiat gamaknya...
Sampai kat opis terus check emel..phew..tak ada yang menarik perhatian pun..
mark emel-emel terus DELETE...

Bukak facebook pulak...
Tengok member-member semua dah start update status counting nak raya..
Aku terus terkenang kisah aku di bulan Ramadhan...
Wah..ayat syahdu shahdan di pagi-pagi bute ni..

Tahun lepas aku ada beli Lappy..Kaler merah menyala you!!
Nak lepas kempunan la..masa study dulu tak mampu nak beli..beli kang tak boleh nak bayar sewe rumah pulak...hehe...lagipun masa aku study dulu, isitila cari duit pakai Nuffnang ni mungkin tak berapa glamour..tak pun aku yang kurang celik IT ni jer tak tau.T__T
Tapi aku tengok blogger-blogger sekarang pun kebanyakannya adik-adik yang tengah study dan berjaya kumpul duit Nuffnang..(pandai dorang carik duit)
So,masa tu duit pinjaman study adalah untuk segalanye selama 1 sem.Buat assignment  g CC jer..Tak pun cakap kat lecturer buat manual je....tulis pakai tangan..haha...macam duduk zaman batu pulak aku rasa..padahal aku study tahun 2004-2007..hak3...

Eh,terlebey sudah...sebenarnya aku nak cerita pasal lappy merah aku la..
Aku beli tahun lepas, means 2010 la kan..semangat ni.ke hulu hilir hangkut cik Lappy aku..
Tiap-tiap hari update status facebook..tengah jakun kan.
Masa bulan puasa,siap counting-counting lagi..
lagi 28 hari nak raya..lagi 27 hari nak raya..blalablalalala..~

Lagi seminggu nak raya, umah kene pecah masuk plak!!
2 lappy dilaporkan telah dirembat! berserta duit raya yang aku nak agihkan kat adik-adik yang datang rumah masa raya.
Maunye tak frust kan...tak habis menggodek cik Lappy lagi..sob sob... T___T
Dan adik-adik yang datang raya kat umah aku masa raya tu, kecewa bila datang rumah aku...

~~~

p/s : berhati-hati di bulan Ramadhan.penyangak ramai tengah cari duit lebih nak beraya!







2 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page