9 September 2011

TAZKIRAH : HUKUM LEWATKAN SOLAT

Baru ni aku ade miting dengan bos aku..
Tibe-tibe je die mulakan dengan tazkirah agama..
Katenye...

"Bila kite melewatkan solat ni sama seperti kite mendekatkan jarak antara kita dengan neraka sebanyak 1 marhalah di akhirat nanti.."

gulp!!! masa tu aku tak terasa pun..hihihi...sebab aku dah solat zohor..
tapi, sebelum-belum ni selalu jugak aku buat macam tu..


p/s : sama-sama memperbaiki diri...

s i l a L I K E k a l a u s u k a k a t e n t r y i n i . . . .

4 comments:

  1. azabnya kann.. tuw br melewatkan semayang kalu meninggalkan atau melalaikan semayang???????

    ReplyDelete
  2. azabnya kann.. tuw br melewatkan semayang kalu meninggalkan atau melalaikan semayang???????

    ReplyDelete
  3. >> xberat...senang nak download.... mesti ramai lagi visitor lepas ni

    :D

    ReplyDelete
  4. Asyiqin : klu boleh mmg tak nak blog ni terlalu berat n serabut..tq.. =)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page