Pink Diamond

8 September 2011

1st GiveAway by Clara

JOIN 
Saje nak join GA by Clara ni..Sebab rase macam dah lama je aku tak join GA ni semenjak aku buat GA hari tu...

Aku tak penah menang mane-mane GA lagi..so,hopefully ade rezeki la ye..
Syok je aku tengok pemenang GA yang aku buat mendoakan aku murah rezeki..
Aku pun nak buat macam tu jugak kalau dapat ni..hehehehe...

p/s : korang doakan untuk aku pulak ye? ^_^

Tolong LIKE entry ini ye..??  =) time kasih kalau sudi LIKE...

2 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page