Pink Diamond

15 September 2011

:: BILE DAH ANGAU ::

AWAS!! Gambar kat atas takde kene mengene dengan entry ni..
Saje nak tempek sekeping gambar muke aku baru sampai opis tadi..

Ni la kalau mood nak buat kerja dah tak ada di sebabkan Majlis Hari Raya tadi..















Sepatutnye kat ruangan tu aku letak name pengarah urusan..
Dah ter'chop' harga kontrak...
Macamane?















Terpaksela aku double 'chop'..
Kalau kantoi ni masak kene perli dengan bos ni..

p/s : jangan angau sangat time kerje ye!!!

K a l a u  s u k e  e n t r y  n i  s i l a   L I K E . T e r i m a  k a s i h  s u d i  b a c a  d a n  L I K E...

6 comments:

  1. angau oh angau takpe sekali sekala terdouble chop...

    ReplyDelete
  2. wah, penangan angau la nampaknya. hoho

    ReplyDelete
  3. contest
    http://cikamirahil.blogspot.com/2011/09/1st-ga-dari-cik-kiah-ronggeng.html

    ReplyDelete
  4. habehla dia kena marah...angau lagi...hheee

    salam kenal...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page